Kontakty na Kontraktoch

Dátum: 09.12.2009, Autor: Ing. Ladislav Cipov
Na kontraktoch sa hlavne obchoduje. Uzatvárajú sa obchody. Píšu sa objednávky.

Výrobcovia a dovozcovia majú snahu čo najviac predať. Obchodníci hľadajú tovar, ktorý by bol čo najrýchlejšie v ich predajniach predaný. Snaha každého je dosiahnuť čo najvyššiu obrátku tovaru pri najnižších stratách. Cieľom je dosiahnutie primeraného zisku.

Podľa vyjadrení viacerých vystavovateľov, na kontraktoch sa nielen obchoduje. Za významnú súčasť účasti na kontraktoch je považované aj získavanie nových kontaktov, nových zákazníkov. V dnešnej dobe je to mimoriadne dôležité, pretože mnohé (aj dlhé roky známe a prosperujúce) firmy zanikajú. Opačne, na trhu sa objavujú nové (veríme, že v budúcnosti úspešné) firmy.

Pracovníci PSKA pri roznášaní prospektov po celom Slovensku evidujú množstvo novovzniknutých predajní. Obchodovať začínajú mnohí mladí ľudia, na trhu ešte neznámi. Tvorí sa nová, veríme že zdravá konkurencia.

V týchto podmienkach je veľmi potrebné (ba až nevyhnutné) získavať nové kontakty. Tie sa najjednoduchšie získavajú práve na kontraktoch!

Byť pasívnym, znamená vytvárať si nepriaznivú situáciu pre svoje podnikanie. To môže skončiť veľmi zle. A to nikto nechce.

ĎALŠIE ČLÁNKY

Výherca súťaže

Pridané: 02.04.2010, Autor: Ing. Ladislav Cipov

Losovali sme vstupenky obchodníkov.

celý článok

Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.